Správa, sdílení a prohlížení dokumentace

Správa dokumentů je nedílnou součástí CAD systému. Nástroje pro komunikaci, sdílení a prohlížení usnadní výměnu dat mezi uživateli a firmami. Správa dokumentů zajistí uložení historie s verzí dokumentu a sniží množství opakované práce. Řídí přístup k dokumentům pomocí pracovního postupu a změnového řízení.

SolidWorks PDM/PLM

SolidWorks PDM Standard

SolidWorks PDM Standard je produkt pro správu dokumentů založený na stejném databázovém...

SolidWorks PDM Professional

Řešení správy dokumentů SolidWorks PDM Professional zaznamenává kompletní historii,...

Prohlížení a správa souborů

Prohlížeč eDrawings

Software eDrawings je nástroj pro komunikaci, sdílení a prohlížení dokumentace. Usnadňuje...

Průzkumník SolidWorks

Pruzkumník SolidWorks slouží pro správu CAD souborů na počítači. Pomocí průzkumníka...